Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
PYTHON - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
κερδίστε 5,60 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
010.8173 |
Βάρος : |
0.988 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
544 |
Barcode : |
9789605245290 |
|
ISBN : |
978-960-524-529-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2018 |
Περιγραφή
Στόχος της παρούσας 4ης αναθεωρημένης και επαυξημένης έκδοσης του βιβλίου είναι να εισαγάγει τον αναγνώστη στην επιστήμη των υπολογιστών, ακολουθώντας μια προσέγγιση που συνίσταται στην επίλυση διαδοχικών προβλημάτων με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python.H Python είναι μια ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού που αναπτύσσεται ραγδαία. Είναι κατάλληλη για εισαγωγή στον προγραμματισμό, ενώ ο ανοικτός χαρακτήρας της έχει συντελέσει στην ανάπτυξη μεγάλου πλήθους βιβλιοθηκών που μπορούν να συμβάλουν στην επίλυση προβλημάτων στην ανάλυση δεδομένων, επεξεργασία κειμένων, κατανεμημένο προγραμματισμό, κ.λ.π.
Το βιβλίο δομείται σε 3 μέρη. Το πρώτο μέρος αφορά στην εισαγωγή βασικών εννοιών των υπολογιστών και προ γραμματισμού με την Python· το δεύτερο μέρος αφορά σε προηγμένα θέματα προγραμματισμού: αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και προγραμματισμό γραφικών διεπαφών χρήστη· το τρίτο μέρος επιχειρεί επισκόπηση περιοχών της επιστήμης υπολογιστών με χρήση της Python: ψηφιακή αριθμητική, οργάνωση υπολογιστή, μόνιμη αποθήκευση δεδομένων, λειτουργικό σύστημα, παράλληλη επεξεργασία, δίκτυα και δικτυακός προγραμματισμός, κοινωνικές διαστάσεις της πληροφορικής.
Ο αναγνώστης καλείται βήμα-βήμα να λύσει ενδιαφέροντα προβλήματα, όπως να φτιάξει ένα παιχνίδι με τραπουλόχαρτα, ενώ μαθαίνει για τη δομή και λειτουργία των υπολογιστών καθώς και τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων με υπολογιστή.
Σύντομα, στην ιστοσελίδα του βιβλίου θα διατίθεται ο κώδικας όλων των ασκήσεων και υλικό υποστήριξης της διδασκαλίας.
Συγγραφείς: Αβούρης Νικόλαος, Κουκιάς Μιχαήλ, Παλιούρας Βασίλειος και Σγάρμπας Κυριάκος
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|
Συχνά αγοράζονται μαζί